Som leder i eget firma er kompetent lønservice betydeligt

Jeg har lige debuteret med mit eget firma med en del ansatte. Som besidder af ens eget firma, er det ekstremt fundamentalt med god lønservice. Jeg har heldigvis opdaget en anbefalelsesværdig forretningspartner. Det her er en virksomhed der yder lønservice, samt varetager varetagelse af løn, diverse tidsopgaver, projektarbejder, job plus vores stab. Det er generelt dygtige plus engagerede personer, der forvalter min forretnings lønservice foruden at de tager sig af de øvrige opgaver.

So far har jeg under alle omstændigheder været glad for mit valg, også selv om vi alene har kendt det her lønfirma i forholdsvis kort tid. Jeg kan bare føle, at her har jeg fundet en lønservice i super solid kaliber. Jeg eller de ansatte skal på ingen måde være bange for hvorvidt de besværlige, organisatoriske byrder føres ud i livet. Hvis der er nogle ting, vi ikke er sikre på, da får vi foruden lønservice dertil eminent kvalificeret sparring.

I tillæg til at tage hånd om mit firmas lønservice, håndterer de dertil samtligt, som relaterer til tidsregistrering. Det vil nærmere bestemt sige, at de anmærker samtlige aspekter omkring fravær, fleks, overtid, lønforhandling og rapportering. Vi har endnu i størst grad brug for alene den gængse lønservice, da jeg bare har 5 ansatte. Men til den tid mit firma er endt med at være stort, vil det være super godt, at den individuelle medarbejder selv er i stand til at tjekke i it-systemet og holde øje med fraværsdage samt holde øje med lønudbetalinger, ferie/fridage og meget andet. Således er jeg gennemgribende tilfreds med vores kontakt i relation til lønservice, p.g.a. at jeg øjner gigantiske muligheder både i øjeblikket og fremadrettet.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>